Bij veel rugbyliefhebbers over de hele wereld begint de spanning flink op te lopen, want vanaf 9 september start de Rugby World Cup. De beste rugbylanden van de wereld strijden in Nieuw-Zeeland om die begeerde wereldtitel. Zullen net als vier jaar eerder in Frankrijk de Zuid-Afrikanen die eer weer opstrijken? Of is het misschien toch het thuisland Nieuw-Zeeland, Australie of Engeland?

Een ieder die het antwoord nu al weet moet zeker meespelen in het RWC 2011 poule van Rugbyclub Waterland.

Doe je voorspelling voor 6 september (papieren versie) of het liefst voor 8 september met een elektronische versie. De inzet is 5 euro, deze betaling kun je doen bij Hans Le Noble. Meer info kun je terugvinden op het formulier zelf.

Download poultje (digitaal retourneren via deze pagina)

Verdeling van de prijzen*:

Nummer 1: 40% van totaal (minus €10,00)
Nummer 2: 30% van totaal (minus €10,00)
Nummer 3: 20% van totaal (minus €10,00)
Nummer 4: 10% van totaal (minus €10,00)
Winnaar poulefase: € 10,00

* Bij meer dan 30 deelnemers krijgt nummer 5 ook prijs en wordt de verdeling: 40% / 30% / 15% / 10% / 5%

Via deze website wordt je tijdens de World Cup geregeld op de hoogte gehouden van de tussenstanden. Als RC Waterland willen wij graag de liefhebbers de gelegenheid geven toch een aantal wedstrijden te volgen. In ieder geval zullen de zaterdagochtend en zondagochtend wedstrijden vanaf 08.00 uur ‘live’ te zien zijn in onze kantine (mits er voldoende belangstelling is, uiteraard). De wedstrijden die uitgezonden worden staan in onze agenda!