Zaterdag 30 maart jl. waren alle rugbyende meiden van Nederland uitgenodigd voor Girls Rugby Festival. Ondanks Pasen, allerlei toernooien en het slechte weer was toch de club vol enthousiaste meiden!

Er waren op twee velden leuke trainingen uitgezet voor deze meiden tussen 8 en 17 jaar, deze trainingen werden verzorgd door de Nederlandse Rugbybond en veel van onze dames, zoals o.a. Pien, Inger, Rixt, Nicky, Monisha, Sylvie en Jessica! En dat werd door de meiden enorm gewaardeerd, tijdens een pauze stonden de deelnemers in een rij voor een handtekening op broekje, shirt of bal van hun favoriete oranje en RCW speelsters!

Wordt het  Veenridders Rugby Club of Zaans Water? Het zijn enkele suggesties voor de nieuwe naam van de fusie tussen Rugby Club Waterland en Zaandijk Rugby Club. Ondanks al het enthousiasme over de plannen moeten we iets bekennen; de aangekondigde fusie gaat niet door. Gelukkig konden jullie deze 1 aprilgrap wel waarderen en leverde het een hoop leuke reacties op.