Waar is dat feestje…?

Rugby Club Waterland vindt het belangrijk dat naast de trainingen/wedstrijden de leden van RCW op verschillende manieren contact hebben en met elkaar activiteiten kunnen vieren. Waterland is een familieclub die op nationaal niveau in de top speelt. Dit gevoel en deze normen en waarden moeten in elke evenement geproefd worden.

De Evenementen Commissie (EC) is er voor alle leden van RCW. Vanaf de guppen tot aan de senioren worden er activiteiten georganiseerd die binnen onze club in de belangstelling staan. Een aantal voorbeelden van onze evenementen zijn:

- Jaarlijkse Rugby Club Waterland Gala
- Nieuwjaarsborrel
- Kerst Diner
- RCW Jeugd Tentenkamp
- Oud Hollandse Spelletjes avond

En nog veel meer!

De EC is goed vertegenwoordigd voor alle teams van de jeugd tot aan de senioren.

We zoeken altijd enthousiastelingen die willen helpen tijdens evenement! Of weet je zelf een leuk evenement voor je team/club? Je kan ons altijd mailen op evenementen@rugbyclubwaterland.nl.