De webmasters bestaan uit:
  • Maarten Rabelink
  • Marijn Rabelink

Voor vragen die betrekking hebben op de website kun je bij één van ons terecht. Dat kan natuurlijk persoonlijk maar ook via webmaster@rugbyclubwaterland.nl. Wil je een nieuwsbericht, foto's, wedstrijdverslag, een aankondiging doen? Dan kan je dat naar dit e-mailadres sturen. De webmasters zorgen er dan voor dat deze content op de website geplaatst wordt.

De webmasters zijn alleen verantwoordelijk voor het plaatsen van de content, niet voor het maken daarvan. Iedereen zou daarvoor zijn of haar steentje moeten bijdragen (de teammanager voor de teaminfo/teamfoto van zijn of haar team, de commissie’s voor hun eigen commissie pagina etc). Pas dan houden we de website actief en aangenaam voor de bezoekers!

De eerste website van Waterland (rond 2002)

De Waterland website in 2007

De website begin 2014