Wijziging ledenadministratie

Ben je al lid van Rugby Club Waterland en wijzigen er persoonlijke gegevens die van belang zijn voor de ledenadministratie dan kun je de wijzigingen via één van de drie onderstaande formulieren digitaal doorgeven. Hou er rekening mee dat een lidmaatschap van een seizoen niet tussendoor opzegbaar is. Het beëindigen van het lidmaatschap zal na het indienen van het het formulier dus pas per 30 juni officieel worden.

Wijziging lidmaatschap

Wilt u het lidmaatschap niet opzeggen maar wijzigen in een andere categorie? Geef dan hier de nieuwe categorie op.
Persoonsgegevens van leden mogen uiterlijk tot twee jaar na opzegging door Rugby Club Waterland bewaard worden. Bij akkoord van het uitschrijvend lid kunnen (alleen de noodzakelijke) contactgegevens langer bewaard blijven voor uitnodigingen voor bijvoorbeeld jubilea.

Wijziging contact/adresgegevens

Naam van lid zoals deze nu bij de ledenadministratie bekend is.

Wijziging bankgegevens