Sponsor Commissie

Sponsoring heeft de laatste jaren een sterke ontwikkeling doorgemaakt. Jaarlijks wordt er alleen al in Nederland € 800 miljoen besteed aan sponsoring en ‘fundraising’. De reclame-effecten van sportsponsors zijn dermate succesvol geweest dat het tot de gewoonste zaak van de wereld behoort om sponsorgelden te besteden als onderdeel van reclame voor bedrijven. In het algemeen zijn voor bedrijven de volgende redenen te bedenken om te gaan sponsoren:

–  Het vergroten van de naamsbekendheid;
–  Het verkrijgen van een zeker ‘image’;
–  Het bereiken van een bepaalde doelgroep;
–  Het opbouwen van contacten met andere sponsors;
–  Het ondersteunen van een club waar men zich betrokken bij voelt.

Waarom sponsoring van Rugby Club Waterland?

Om bij de beste te willen horen en te blijven in elke leeftijd categorie is maar op een manier mogelijk en dat is te zorgen voor optimale omstandigheden voor de spelers en trainers. Om dit te bewerkstelligen zijn sponsoren hard nodig, want om het huidige niveau vast te houden en te verhogen cq. te verbreden zijn de kosten aanzienlijk. Wij zijn daarom op zoek naar enthousiaste sponsoren met een warm hart voor de rugbysport. Sponsoren die communicatiemogelijkheden zien rondom de prestaties van zowel recreatieve als prestatieve rugbyers in de regio Noord-Holland Noord. Sponsoren ook die zich nationaal willen profileren bij een brede doelgroep. Rugby is immers een typische teamsport, sportiviteit, strijd en kameraadschap staan voorop, als team/club het hoogste willen bereiken. Wereldwijd is het de op twee na grootste sport en het groeit nog steeds. Wellicht kunt u zich het wereld kampioenschap in Engeland van 2015 nog wel herinneren. De sport wordt geroemd om zijn discipline, respect en ongekende strijd.

Sponsormogelijkheden

Rugby Club Waterland biedt u vele vormen van sponsoring aan, wij zetten de sponsormogelijkheden graag voor u op een rijtje:

–  Hoofdsponsor;
–  Teamkleding sponsor;
–  Bord sponsor;
–  Try-Out advertentie sponsor;
–  Wedstrijd en Trainingsbal sponsor.

Meer weten?

Heeft u interesse in sponsoring van Rugby Club Waterland en wilt u meer weten over de mogelijkheden? Heeft u creatieve ideeën of voorstellen? Dan kunt u een e-mail sturen naar sponsoring@rugbyclubwaterland.nl.