Na de geweldige overwinning op Colombia (33-11) staan de ogen nu gericht op het Rugby Europe Championship. Met overwinningen op zak tegen Zweden (59-0) en Portugal (7-31) gaat de wedstrijd tegen Spanje op 6 april bepalen wie zich Europees Kampioen mag noemen in 2024.

Ruim 1000 fans waren erbij om Oranje aan te moedigen tegen Colombia. De steun en het gejuich was te gek. Dat willen we natuurlijk tegen Spanje nog één keer horen in ons eigen NRCA stadion!

Onze eigen Inger Jongerius, captain in de wedstrijd tegen Colombia: Ik had een ‘kicking-game’ verwacht. Fysiek domineerden we na een roestig begin. We hebben ons aan ons eigen gameplan gehouden, niet in paniek geraakt. Er is veel op hun helft gespeeld.’’

Programma 6 april:
11:30 uur: Deuren open
13:00 uur: Nederland – Spanje

Wil jij er ook (weer) bij zijn? Koop dan snel je kaartjes met flinke korting. Gebruik hiervoor de kortingscode: 1000fans