Erna Kalkwarf start per direct als de nieuwe Hoofd Kantinecommissie. Zij neemt de taken over van Frank de Boer.

Het bestuur van Waterland bedankt Frank voor zijn tomeloze inzet: ‘De afgelopen jaren heeft Frank de Boer het KC-team geleid. Het team wist onder zijn leiding de gezelligheid in de nieuwe kantine te brengen. Frank had al uitgesproken te stoppen als hoofd KC het nieuwe seizoen maar vanwege gezondheidsredenen draagt hij per direct zijn rol over aan Erna. Gelukkig zien we Frank nog wel terug achter de bar (aan welke kant dan ook). Bij deze willen we Frank bedanken voor zijn tomeloze inzet.’

Even voorstellen:
Ik ben Erna, getrouwd met Barry en moeder van Micah. We wonen al 22 jaar in Volendam, maar zijn beide geboren in Amsterdam. Onze zoon is in 2017 begonnen met rugby bij de Junior en speelt  inmiddels bij de senioren. Ik help inmiddels al 7 jaar mee bij de KC. Naast mijn vrijwilligerswerk bij de rugbyclub werk ik al zo’n 30 jaar als kraamverzorgster bij een kraambureau in Amsterdam.

Ik vind het heel leuk om nu Hoofd KC te worden, maar ook wel spannend. Daarnaast Help ik Hans Spaan met de grote clubactie, het Oliebollentoernooi  en de familiedag. Ik heb er heel veel zin in en ben benieuwd  wat er allemaal  op mijn pad komt!