Bestuursupdate van Bianka

Stapje voor stapje wordt het clubhuis steeds meer “ons” RCW clubhuis, want inmiddels is de bar-ombouw gereed. De officiële opening met alle direct betrokkenenheeft inmiddels plaatsgevonden. Piet van Twisk heeft samen met veel vrijwilligers en een aantal sponsoren een prachtig mooie bar geconstrueerd! Weer iets om trots op te zijn!

Het jaarlijkse gala vind al snel plaats, nl. op vrijdag 19 april a.s. Binnenkort zullen jullie via de socials alle nominaties voorbij zien komen. We hopen je daar te mogen verwelkomen in je gala-kostuum!

Vanuit het Ministerie van Defensie is RCW eerder dit jaar uitgenodigd om een bid uit te brengen voor het organiseren van een Internationaal Militair Rugby Toernooi. Dit hebben we gedaan met veel hulp van externen en hoewel er een prachtig professioneel bid is neergelegd door ons, is de keus niet op RC Waterland gevallen.

Verdere mededelingen:
– Scholentoernooi ihkv ledenwerving wordt eind oktober 2024 gehouden