Beste leden en vrienden van Rugby Club Waterland, het Beach Rugby Festival op Ameland vindt dit jaar plaats op 7, 8 en 9 juni 2024. Hopelijk gaan we weer met een flink aantal van Rugby Club Waterland naar Ameland om er een onvergetelijk weekend van te maken!

Ook dit jaar overnachten we op onze boerderij, De Kiewiet’s Hoeve aan de Ballumerweg 23. Deze staat weer tot onze beschikking van vrijdag 14:00 t/m maandag 10:00 uur. Je moet je aanmelden om je slaapplek zeker te stellen: via deze link naar de webshop kun je je vanaf vandaag inschrijven. Hier kun je aangeven met hoeveel personen, voor hoeveel nachten je wilt reserveren en of je mee wilt doen aan de BBQ op zaterdag.

Je reservering  betaal je dan meteen met Ideal zodat je plekje direct is gereserveerd. Makkelijker kan het niet! Zorg ervoor dat je dit zo snel mogelijk doet want vol=vol. De deadline voor je aanmeldingen is 1 mei 2024.

Onze boerderij, De Kiewiet’s Hoeve aan de Ballumerweg 23, staat weer tot onze beschikking van vrijdag 14:00 t/m maandag 10:00 uur. Via deze link naar de webshop kun je je vanaf vandaag inschrijven. Hier kun je aangeven met hoeveel personen, voor hoeveel nachten je wilt reserveren en of je mee wilt doen aan de BBQ op zaterdag. Je reservering  betaal je dan meteen met Ideal zodat je plekje direct is gereserveerd. Makkelijker kan het niet!

De Kiewiet’s Hoeve

De kosten voor de boerderij zijn €24,- per persoon per nacht (incl. ontbijt en drankjes). Iedereen moet voor zijn of haar eigen beddengoed zorgen. Onderlaken en kussensloop zijn verplicht. Deze zijn eventueel te huur, ter plaatse kan je dit zelf regelen met de verhuurder van de boerderij.

De BBQ

De traditionele BBQ op zaterdagavond zal natuurlijk niet ontbreken. Kosten zijn € 22,- p.p. (incl. een drankje). Deze BBQ is uiteraard voor alle Waterlanders en supporters toegankelijk, mits vooraf aangemeld. Ook als je niet op de boerderij overnacht ben je van harte welkom.

Kosten annuleren

MMocht je onverhoopt na aanmelding en betaling toch niet mee kunnen, krijg je 100% van het overnachtingsgeld terug als je je voor 1 mei afmeldt. Vanaf 1 mei en tot 1 juni krijg je de betaling voor 50% terug. Vanaf 1 juni kun je het overnachtingsgeld helaas niet meer terug krijgen. Als je iemand kan vinden die in jouw plaats komt, mag je ‘ruilen’. De betaling moet je dan onderling regelen, geef wel via de e-mail door wie jouw plek inneemt. Bij annulering van de BBQ kun je het geld terugkrijgen tot het moment dat de boodschappen zijn gedaan.

Voor vragen en opmerkingen, problemen en oplossingen kun je mailen naar ameland@rugbyclubwaterland.nl.

We gaan er weer een fantastisch weekend van maken met zijn allen en hopelijk wordt RC Waterland weer met grote getalen vertegenwoordigd op het Ameland Beach Rugby Festival!

Maarten Stuijt