Beste Waterlanders, supporters en fans, met de binnenkomst van Sinterklaas heeft Waterland zich direct een hoop kadootjes gegeven.

Het cubs cluster speelde zijn laatste wedstrijd in de plate,
en wonnen ruim, wat hun uiteraard veel plezier deed.
Daarna speelden de Waterlandse junioren een oefenpartij,
tegen hun clusterpartner Haarlem, en die wonnen zij.
De daames versloegen de Ladies uit den Oost,
en hieven daarna vrolijk het glas, proost!
Het derde team won in de allerlaatste minuut,
dat vonden de Gooise oudjes wel erg bruut.
Het tweede team presteerde ook prachtig,
en won in Velzenbroek met 0 tegen 80.
Het eerste team deed wat er werd gehoopt,
in Sassenheim werden de hondjes gesloopt.

Voor het komende weekend spelen de TBM een hun wedstrijdjes in Amstelveen, de cubs zijn nog steeds vrij en de junioren hebben een play off wedstrijd in Purmerend. Daarna zullen de nieuwe poule indelingen bekend gemaakt worden. Zondag hebben de dames een rust- en oplapdag. Het 3e team mag tegen de sterke Utrechtse studentjes (op het terrein van RC Nieuwegein), het 2e team tegen de reservemannen uit Haarlem en daarna , mijn inziens, de absolute topper tegen het momenteel zeer goed draaiende en sterke verrassing van de 1e klasse, de Pink Panthers. Bij winst kunnen we langzaam gaan dromen… Het zou voor onze jongens prettig zijn als de zijlijn zwart ziet!

Het weekprogramma (week 46):

zaterdag 19 november (bestuursafgevaardige Manfred)
10.30 uur: ARC – RC Waterland – AAC/RCH (de TBM naar A’veen, verzamelen om 09.15 uur )
00.00 uur: RC Waterland (de cubs zijn vrij)
12.00 uur: RC Waterland/WF – RC Gouda (de junioren spelen play-offs, verzamelen 11.00 uur)

zondag 20 november (bestuursafgevaardige Eric)
00.00 uur: RC Waterland (onze daames zijn vrij)
14.30 uur: USRS 3 – RC Waterland 3 (in Nieuwegein!!! Verzamelen om 12.30 uur)
13.00 uur: RC Waterland 2 – RFC Haarlem 2 (tegen het HOB-team, verzamelen rond 11.45 uur)
14.30 uur: RC Waterland 1 – RC Pink Panthers 1 (de topper, verzamelen rond 13.00 uur)

Het nieuwe schoonmaakrooster voor maandag 21 november (19.30 – 21.00):
Richard Veenman
Wesley Blöte
Peter Romp
Marcel Tierie
Ed Guit

En het nieuwe barrooster:
Elk team moet na afloop van hun wedstrijd 2 of 3 vrijwilligers leveren om keuken en bar anderhalf uur te bezetten!! Het liefst vrijwillig anders wijst de TM of captain de mensen aan.