Op woensdag 22 november 2017 zal de Supporters van Waterland (SvW) haar jaarlijkse bijeenkomst houden in het clubgebouw van Rugby Club Waterland. Tijdens deze avond wordt er teruggeblikt op afgelopen seizoen, en kan er gestemd worden op ideeën die komend seizoen kunnen worden gerealiseerd. Er wordt gezorgd voor een maaltijd om 19:00 uur, daarvoor kun je je opgeven via supportersvanwaterland@rugbyclubwaterland.nl. De bijeenkomst zelf begint om 19:30 uur.

Wat is Supporters van Waterland?
Supporters van Waterland probeert Rugby Club Waterland te ondersteunen met middelen die de gehele vereniging ten goede komen. Zo is er afgelopen seizoen een kinderhoek gekomen in de kantine, zijn er mooie winddoeken geplaatst bij de koffiecorner buiten, is er een bijdrage geleverd aan het Waterland Gala en zijn er diverse jeugdrugby-clinics georganiseerd in- en rondom Purmerend. Het lidmaatschap van Supporters van Waterland bedraagt € 50,00 per seizoen, en daarvoor krijg je een prachtige Supporters van Waterland Fansjaal! Voor meer informatie kun je mailen naar eerder genoemd e-mailadres.

Meer informatie over Supporters van Waterland kan je hier op de website vinden.

De sjaal in….
De sjaal die je krijgt bij het Supporters van Waterland lidmaatschap gaat de hele wereld over. Heb je nog een foto die in dit overzicht zeker niet mag ontbreken, mail deze dan naar webmaster@rugbyclubwaterland.nl