Rugby Club Waterland werd onlangs tot leukste sportvereniging van Purmerend verkozen. Hierdoor doet het mee aan de Provincieronde. Iedereen mag opnieuw zijn of haar stem uitbrengen. Stem op onze rugbyclub als leukste vereniging van Noord Holland!

Het aantal stemmen en de rapportcijfers tellen allebei voor 50% mee. De provinciewinnaars ontvangen hun Award tijdens de Award Uitreiking op 3 november 2012 in Papendal (NOC*NSF). Uit de 12 provinciewinnaars wordt door de vakjury de landelijke winnaar gekozen. Voor ieder uitgebrachte stem doneren de sponsors van de verkiezing € 0,05 aan Kika, Right to Play of Spieren voor Spieren. Op de site kun je ook meer informatie vinden over deze actie! Ik zeg…. doen!