Hoewel de naam Waterland dit weekend met de vele regenbuien wel erg toepasselijk was, wist de rugbyclub geen enkel punt binnen te slepen. Al gingen er dit weekend ook slechts twee teams de natte rugbywei in. Zaterdag ging RC Waterland 1 op bezoek bij Castricum. De 7-voudig landskampioen was daarin ruim de sterkere en won met 60-0. De Waterlanders zijn daarmee na 4 wedstrijden nog steeds opzoek naar het eerste punt in de Lotto Ereklasse. Volgende week zal dat opnieuw lastig worden als koploper RC The Dukes op bezoek komt. Foto’s van de wedstrijd tegen Castricum vind je hier. Zondag maakten de dames van Rugby Club Waterland de lange reis naar Deventer om het daar op te nemen tegen The Pickwick Players. De ‘daames’ wisten de eerste twee competitiewedstrijden knap te winnen maar moesten deze keer hun meerdere erkennen in de Deventenaren, 50-0.