Stem op ons! Sinds 5 oktober kan je weer stemmen in de Rabobank Clubkas Campagne. Als je lid van de Rabobank Waterland en Omstreken bent, mag je 5 stemmen verdelen over clubs die je een warm hart toedraagt. Daar hoort Rugby Club Waterland toch zeker ook bij? Heb je familieleden, vrienden of kennissen die lid zijn van de Rabobank Waterland en Omstreken, moedig hen dan aan op Waterland te stemmen. Stemmen kan tot en met 25 oktober, maar wacht niet en doe het vandaag nog!

Met Rabo ClubSupport bied de Rabobank kennis en financiële ondersteuning aan clubs en verenigingen. Om ze sterker te maken, voor nu en in de toekomst. Kortom: jouw stem is geld waard. Want jij als lid bepaald namelijk welke club een financiële ondersteuning ontvangt.

Hoe werkt het stemmen in de app?

Door in te loggen in de Rabobank app of op website en via ‘Zelf regelen’ en vervolgens ‘Mijn Lidmaatschap’ kan je klikken op Rabo ClubSupport.

• Log in en ga via ‘Zelf regelen’ naar ‘Lidmaatschap’ en druk daarna op de knop ‘ClubSupport’.
  • Druk op ‘Selecteer je favoriete clubs’ om vervolgens naar de deelnemers te gaan.
  • Kies minimaal drie en maximaal vijf clubs en druk dan op ‘Stap 2’.
  • Verdeel vijf stemmen over de door jouw gekozen clubs.
  • Druk daarna op ‘Stemmen indienen’ om je stem uit te brengen.