Helaas hebben wij deze week vernomen dat Sylvia Veenman-Bergervoet is overleden. De rugbyclub verliest daarmee een zeer gewaardeerde vrijwilligster.

Sylvia kwam op onze club terecht via haar kinderen; Ferry, Niels en Lianne speelden alle drie rugby. Al snel raakte ze als vrijwilliger betrokken bij de vereniging. Ze was veel achter de bar te vinden, maar voor andere taken was zij altijd bereid de handen uit de mouwen te steken. Ook toen haar gezondheid haar in de steek begon te laten. Ondanks die moeilijke momenten beschikte ze altijd over een opbeurende en scherpe humor. Dit zullen we, samen met haar aanstekelijke lach, absoluut gaan missen.

Sylvia werd maar 56 jaar oud, veel te jong. Wij wensen haar man Richard en haar kinderen ontzettend veel sterkte toe met dit grote verlies.

Bestuur Rugby Club Waterland

Klik op de kaart voor een grotere weergave