De regering heeft dus besloten dat we vanaf deze week geen competitie wedstrijden meer spelen. Gelukkig mag de jeugd nog gewoon trainen en is iedereen boven de 18 jaar gedoemd om met maximaal 4 personen te trainen en dan ook nog eens 1,5 meter afstand van elkaar. Daarnaast geen inkomen uit kantineverkoop dus de uitgave gaan door en we hebben geen inkomsten uit verkoop.

Als we dan kijken naar de verkoop van de loten deze week daar zit dus ook flink de klad in. Gelukkig hebben onze heren senioren aangegeven dat zij het superlot kunnen aanschaffen dus mede daardoor hebben we nu ruim 500 loten verkocht en zitten we op 31% van ons beoogde doel. Vanaf deze kant heren bedankt voor jullie gulle bijdrage maar mocht je door welke omstandigheid dan ook hier niet aan hebben bijgedragen dan is er altijd nog een mogelijkheid om via onze site loten aan te schaffen. De club kan ieder centje wel gebruiken dus zet hem op mannen.

Voor onze jeugd nog even een hint om corona proof nog meer te verkopen en dus je eigen opbrengst ook te verhogen. Hier een hint:

• neem een mooie foto van je QR code (op de voorzijde van je verkoop boekje)
  • Kopieer deze foto op je facebook pagina of in je e-mail
  • Maak er een mooi verhaal bij waarom iemand loten zou aanschaffen
  • Stuur je mail naar familie vrienden en kennissen
  • Plaats je bericht op sociaal media (bijv Facebook of Instagram)
  • Je kunt ook een bericht sturen via een WhatsApp.

Laten we dit samen doen en kijken wat dit oplevert aan aantallen volgende week.

Voor nu allemaal een fijn weekend en blijf gezond.

Groetjes Hans Spaan