We zijn door de laatste maatregelen (vanaf 14 oktober 2020 – 22:00 uur) toch weer meer in een lockdown situatie gekomen. Wij zijn klaar met Corona, maar Corona niet met ons. De belangrijkste wijziging is de volledige competitie/de wedstrijden tot nader order zijn uitgesteld. Voor senioren is de groepsgrootte sterk ingeperkt, we houden je op de hoogte wat dit betekent voor de trainingen. De jeugd mag blijven trainen.  Hieronder meer informatie over de nieuwe regels van het Rijk hier.
Hou vol! #samensterk #blijfgezond #scheldwoordje

CORONAREGELS ALGEMEEN:

• Kantine dicht, geen vergaderingen/bijeenkomsten in de kantine
  • Kleedkamers dicht
  • Altijd en voor iedereen geldt: heb je (milde) klachten, blijf dan thuis en neem contact op met je huisarts/GGD
  • Zit jij, of een van je huisgenoten, in thuisquarantaine dan kom je natuurlijk ook niet sporten
  • Geen handen schudden, ook niet na de training

CORONAREGELS JEUGD TOT 18 JAAR:

• Halen en brengen tot het hek. De jongste jeugd/TBM (tot 12 jaar) halen en brengen via het grote hek
  • Ouders/toeschouwers zijn niet toegestaan op het terrein van onze club. Het uitgangspunt is de minimaal benodigde bezetting en in maximale groepgrootte van 4 personen bijeen staan. Alleen bestuursleden/commissieleden met een taak, trainers, fysio, twee teammanagers per team en natuurlijk de kinderen mogen op het terrein aanwezig zijn.
  • In wedstrijds- of trainingskleding naar de club komen en eigen bidon mee
  • Buiten/na de trainingen houd je altijd 1,5 meter afstand! Na afloop van de trainingen ga je zo snel mogelijk naar huis

CORONAREGELS SENIOREN:

• De maximum gezelschapsgrootte is 4 personen en dit geldt ook voor onze seniorensport. Wat dit betekent voor de doorgang onze trainingen, gaan we nog bepalen.
  • Houd je volgens de beste rugbytradities aan de regels! Wil je nog meer weten over de coronaregels dan kan je terecht bij de Teammanagers