De lockdown zal nog wel even aanhouden dus het wordt voor onze jeugdleden wel wat moeilijk om contact te krijgen met de senior leden. Dus ik wil me nu eerst even wenden tot deze groep.

Dames en heren, ik zag altijd diverse verschillende gezichten langs het veld, in de kantine en zelfs op het veld. Ik begrijp dat jullie allemaal druk zijn om deze lockdown op een goede manier door te komen maar.............. onze club heeft het financieel ook lastiger. De club wil zo graag dat het nieuwe clubhuis er straks mooi en strak uitziet dus dames en heren als u nog geen lot heeft …..................... koop deze week. Klik op de onderstaande banner om digitaal je loten te kopen!

Dan het resultaat van de afgelopen weken. We hebben nu 34% van het beoogde aantal loten verkocht en dat is nu we op de helft zijn toch al een mooi resultaat. Ook wil ik alle jeugdleden vragen indien je boekje ook vol staat met loten kopers geef je boekje dan aan je teammanager en als je een nieuw boekje wilt hebben geef dat dan door.

Hopelijk kan ik volgende week weer  een hoger percentage doorgeven zou ik zeggen blijf gezond.

Met gezonde groet,

Hans