Zoals velen van jullie reeds weten wordt aanstaande zaterdag ons nieuwe veld op feestelijke wijze geopend ! Iedereen is hier welkom, jong en oud, we zien jullie dan ook graag allemaal vanaf een uur of 14:00. Tussen half 3 en 3 uur wordt het veld officieel geopend en hier hebben we zoveel mogelijk mensen bij nodig ! Het beloofd een leuk moment te worden !

De WK wedstrijden worden ook uitgezonden. Omdat dit rond etenstijd is kan je ook een maaltijd afhalen bij de keuken. Hier moeten jullie je echter wel voor inschrijven ! Dit kan t/m donderdag, er hangen inschrijflijsten op de club. De maaltijd kost €3,- dit kan je betalen als je de maaltijd zaterdag afhaalt. LET WEL OP ! inschrijven betekent betalen ! Ook als je er niet blijkt te zijn. De keuken is hiernaast ook gewoon open. Ben je niet meer op de club deze week maar wil je wel eten? Stuur dan even een mail naar evenementen@rugbyclubwaterland.nl.

Het programmalijn

• 13:30 – 14:00 Aankomst sponsoren, wethouder, leden, omwonenden en andere liefhebbers
  • 14:15 Woordje Roald Helm, wethouder Sport in Purmerend
  • 14:45 Officiële opening veld