Rugby Club Waterland staat aan de start van een nieuwe mijlpaal in de clubgeschiedenis: de nieuwbouw van een nieuw clubhuis met faciliteiten die geschikt zijn om te kunnen blijven rugbyen op recreatief, maar zeker ook op Nederlands topniveau. Met dit moderne onderkomen kunnen we die mogelijkheden bieden aan zowel onze jeugd als onze senioren.

Een nieuwe omgeving, een nieuw tijdperk. Deze prachtige kans willen we met beide handen aanpakken. Om de bouw te bekostigen is op diverse manieren geld bij elkaar gebracht. Om ook de inrichting net zo mooi en efficiënt te laten worden, zoeken wij nog mensen die financieel ‘een steentje’ bij kunnen dragen. Met een prachtige inrichting zullen we ons snel thuis voelen op onze nieuwe plek. Om die ‘steentjes’ te verzamelen zal de club het komende jaar een aantal activiteiten organiseren. Deze extra inkomsten zullen gebruikt worden voor de drie K’s.

• Keuken
  • Kantine
  • Krachthonk

De activiteiten en artikelen zullen komend jaar, herkenbaar aan het ‘Draag je steentje bij’-logo, gepromoot worden op onze website, in de nieuwe digitale nieuwsbrief en via social media. In het clubhuis zal je de ‘Ton van Ton’, ook herkenbaar aan het logo, tegen gaan komen. Hierin kunnen (losse) financiële bijdragen gestort worden. Verder zal de stenen ‘Thermometer’ jullie in het clubhuis op de hoogte houden van de stand van zaken.

Samen bouwen we aan een nieuw ‘thuis’!