Komende vrijdag is de laatste vrijdag van de maand en dat betekent natuurlijk clubavond bij RC Waterland! Deze keer staat er een Pub Quiz op het programma! In teams van maximaal 4 personen wordt op deze avond je kennis in tal van categorieën getest! Stel zelf je team samen en schrijf je in op de lijst die in het clubgebouw op het prikbord hangt. Deelname kost per team 20 euro, dit geld gaat naar het goede doel. In juni fietst Remon Bril samen met vier anderen de Alpe d’HuZes, daarmee proberen zijn geld in te zamelen voor KWF, dat zich inzet voor voor de bestrijding van kanker. De opbrengst van het inschrijfgeld gaat naar dit goede doel!

De Pub Quiz start komende vrijdag (31 januari 2014) om 21:00 uur. Het inschrijfgeld kan dan ook betaald worden. Natuurlijk is iedereen welkom op deze gezellige clubavond!