Beste Waterlanders, ouders, Movembers en supporters, afgelopen 2 weekenden is er vrijwel op alle linie’s nipt verloren, wat met een beetje meer conditie, effort en geluk in de toekomst omgezet kan worden in nipte winsten, en dat klinkt veel gezelliger zo voor de feestdagen.

Verder wisten ook onze Waterland Baba’s in het verre Dubai niet tot winst te komen tegen Engelse bisschoppen, Brusselse wafels en Russische genetisch gemanipuleerde vleesbergen…. Maar troost u, de veteranen hebben zich ondanks dit verlies, mede dankzij het gastvrije maison Jonk, uitstekend vermaakt.

En verder hebben we natuurlijk landelijk uitstekend gescoord met de Movember acties, ruim € 7.000 is er opgehaald voor het Antonie van Leeuwenhoekziekenhuis. Dank aan Mo-sister Chantal en natuurlijk beroepspusher en meestersnor Elja, die iedere donateur dagelijks tot gulle gaven wist te stimuleren.

Zo, komende weekend is de Sint weer het land uit en daar er geen stoute Waterlandse rugbyers bestaan, kunnen we dan weer voltallig het velden betreden. Op zaterdag een heuse super saturday, met maar liefst 3 thuiswedstrijden. Alhoewel de weersverwachting voor de zaterdag niet slecht is, zou ik toch vooraf bij de TM informeren of je wedstrijd wel doorgaat. En op zondag hebben we louter uitwedstrijden en een rustend 3e team.

De bar- en schoonmaakroosters staan inmiddels op onze site, maar voor het gemak ook nog ff onderaan deze mail.

Het weekprogramma (week 49):

zaterdag 8 december (bestuursafgevaardige: nvt)
10.30 uur: RFC Haarlem – RC Waterland – Scrumgein (TB naar Haarlem, vertrek 09.15 uur
10.30 uur: RFC Haarlem – RC Waterland – Scrumgein (mini’s naar Haarlem, vertrek 09.15 uur
11.00 uur: RC Waterland – Utrechtse RC (cubs in de cup B poule, verzamelen om 10.00 uur
12.00 uur: RC Waterland – EZRC Oemoemenoe (junioren in de cup B poule, verzamelen rond 11.00 uur*)
15.00 uur: RC Waterland 1 – RC Eemland 1 (strijd om de laatste plek, give our boys support!! verzameltijd hoor je nog)
*) het kan dat deze wedstrijd (en dus ook het verzamelen) een half uur later begint

zondag 9 december (bestuursafgevaardige: nvt)
13.00 uur: Combi CAS/NoordWest – Combi Oost (gemotiveerde coltscluster op naar de 1e overwinning, verzameltijd bij CAS hoor je nog)
13.00 uur: All Blues – RC Waterland (dames naar Almere, verzamelen rond 10.30 uur)
13.00 uur: Utrechtse RC 3 – RC Waterland 2 (2e weer de wei in, verzamelen rond 10.45 uur)