Beste Waterlanders, dames, supporters en stratenteamspelers, Dit is voorlopig de laatste weekmail, eind juli kom ik weer in de lucht. Mocht je geen behoefte (meer) hebben deze te ontvangen, geef me dat dan via een mailtje door. Afgelopen weekend hadden we eerst 11 Waterlanders die de (jeugd)scheidsrechter IRB1 hebben gevolgd en daarna kunnen we terug kijken op een zeer geslaagd rugbystratentoernooi, veel teams, mooi weer, veel jong rugbytalent, goede muziek en koud bier. Kortom een topdag, alleen jammer van de her en der opgelopen blessures door de lava-steentjes en de harde ondergrond. Maar dat mocht de pret niet deren. De cup finale tussen de swaffelaars en de uiteindelijke winnaars WDP jesters was een waar genot om te zien. Maar ook de plate finale tussen winnaar Pink Panthers tegen de Waterpolo chuncks was aantrekkelijk. Genoeg potentie om volgend seizoen mee in te gaan. Ik hoop dat de diverse teamregelaars hun werk een beetje doen en de nieuwe talenten weten te enthousiastmeren om het begin van komend seizoen een paar trainingen mee te doen.

Je kunt ze alvast meegeven dat de eerste training vrijdag 27 juli om 20.00 uur op ons complex begint! En voor de hele enthousiaste rugbystratentoernooispelers (m/v), we trainen tot Ameland nog door op het B-veld. Laatste training is 12 juni, daarna gaat ons complex dicht!

Wat hebben we nog op het programma? Komend weekend gaan cubs en junioren een weekendje beachrugbyen in Hoek van Holland, en het weekend erop gaat de TBM nog eenmaal een toernooi spelen in Amersfoort. Verder een vriendelijk verzoek van onze TC/trainers aan alle senioren (m), om vrijdagavond 8 juni om 20.00 uur naar de kantine te komen. We krijgen dan een voorbeschouwing voor het komende seizoen, dit geldt voor alle 3 de teams. Ook de nieuwe trainingsindeling zal ter sprake komen. En mocht je nog clubkleding thuis hebben, neem deze mee en lever het in!
Maar vergeet ook je trainingskit niet, daarna is er nog de gelegenheid om een training te volgen, altijd handig zo vlak voor Ameland. En anders wordt het de laatste restjes bier consumeren.

En het weekend erop is het beachrugbyen op Ameland, inmiddels zijn er al weer wat betalingen binnen, maar ik mis er nog (te) veel. Vanwege de grote hoeveelheid aanmeldingen heb ik een aantal extra bedden laten plaatsen, zodat iedereen die zich heeft opgegeven terecht kan. Aanstaande vrijdag ben ik op de club, mocht je het heeeeel graag cash betalen.

Het weekprogramma (week 22):
zaterdag 2 juni (bestuursafgevaardige: nvt)

10.00 uur: 8e Hookers beachrugbytoernooi (voor cubs en junioren in Hoek van Holland, verzamelen: erg vroeg 😉

zondag 3 juni (bestuursafgevaardige: nvt)
10.30 uur: RC Eemland – RC Waterland (laatste TBM toernooi in Amersfoort, vertrek om 09.00 uur)

Het nieuwe schoonmaakrooster voor maandag 4 juni (19.30 – 21.00):
Richard Veenman
Karen Lekic
Andrejs Aleksandrovs
Inga Krûna
Stevie Manvis

Het weekprogramma (week 23):
vrijdag 8 juni (bestuursafgevaardige: Rob)
20.00 uur: Bijeenkomst senioren (zie voor uitleg hierboven, zorg dat je er bent, tx)

zaterdag 9 juni (bestuursafgevaardige: Sjaak)
10.15 uur: sportpromo dag SPURD (voor turven en benjamins om 10.15 uur op de Schapenmarkt)
11.45 uur: sportpromo dag SPURD (voor de mini’s om 11.45 uur op de Schapenmarkt)

Het laatste schoonmaakrooster voor maandag 11 juni (19.30 – 21.00):
Dennis Kraay
Richard Veenman
Willem Muller
Stevie Manvis
Casper Guit

En dan hebben we nog Beachrugby en het dames EK op Ameland, EK voetbal kijken, de vrijwilligersdag en Reuring en voor je het weet mag je alweer met het ovaaltje gooien.

Een fijne zomervakantie en hou dat lichaam van je fit…
groet,
Hans