Beste Waterlanders, ouders en supporters,

het coltscluster is uiteindelijke 3e geworden in de nationale poule A, wat uiteraard een knappe prestatie genoemd mag worden. Onze dames hebben afgelopen weekend Praag onveilig gemaakt, maar wel een kleurtje gegeven en ons aangevulde 3e team heeft zaterdag een leuke wedstrijd gespeeld tegen het team van oud speler Bastiaan de Groot, University College School Old Boys RFC (een mond vol), waarna eindelijk weer eens een ouderwetse 3e helft werd gespeeld. Zo zien we dat graag.

Wat staat ons de komende 2 weken te wachten? We beginnen komende donderdag met de après touravond van Berlijn (deelnemers, je hebt tot morgenavond om je kiekjes en filmpjes bij Marijn inteleveren). Komend weekend hebben we eerst voor onze junioren in Amsterdam de nationale B finale tegen de Oysters uit Brabant. En zo zachtjes aan hebben we in Purmerend de GALA-middag en -avond voor de verschillende leeftijdsgroepen (programma, zie onder). En op zondag organiseert Waterland the rugby experience day voor kids en onze jonge rugbymeiden gaan naar Amstelveen.

Het weekend erop staat in het kader van de internationale Amsterdam Sevens en onze jeugd doet mee aan het beachrugbytoernooi in Den Haag.

En verder, inmiddels hebben zich al 6 teams ingeschreven voor ons rugbystratentoernooi, d'r kunnen er zeker nog 6 bij, wie pakt de handschoen op? Ook de aanmeldingen en betalingen voor Ameland zijn in volle gang, maak je aanmelding definitief of meld je a.s.a.p. aan! LET OP= Aanmelding via de website en is pas DEFINITIEF wanneer het verschuldigde bedrag is overgemaakt (en graag voor 11 mei).

Rek Num: NL65 ABWA 0439279992
Prijs overnachting: € 16,00
Prijs BBQ: € 13,00

Op Ameland wordt het gegarandeerd een feestje! Zorg dat je erbij bent op 20, 21, 22 juni