Het beloofd maandag tweede Pinksterdag een zonnige dag te worden liet de redactie zich vertellen door de weerman. En dat komt goed uit, want maandag strijden 10 teams tijdens het 29e Stratentoernooi om die ene, felbegeerde beker. In ploegen met zeven spelers, waaronder maximaal twee rugbyleden, zullen de rugbyers hun best doen de titel af te pakken van de winnaar uit 2013: De Swaffelaars.

Half 11 zullen de eerste wedstrijden gespeeld worden. De strijd om de derde plek start om 15.20 en om 15.40 spelen de twee beste teams de grote finale. Dus voor iedereen die familie of vrienden wilt aanmoedigen, of gewoon gezellig met een drankje van de zon wilt genieten, kom langs op het rugbycomplex aan de Van IJsendijkstraat 367.

Benieuwd naar de poule-indeling?

poule