Beste Waterlanders, ouders en supporters, afgelopen weekend hebben diverse Waterlandteams zich kranig geweerd tijdens de NK Sevens, op zaterdag werden onze junioren in de kwart finale uitgeschakeld door de Gooidogs. Op zondag wist ons Colts cluster uiteindelijk winnaar te worden van de plate (landelijk gezien is dat gewoon 3e, top dus) en onze senioren strandden, na een wat vreemd verloop uiteindelijk in de halve finale eveneens tegen de latere kampioen Castricum RC (en werd landelijk gezien gedeeld 3e....).

Wat rest ons nog tot de zomervakantie? Best wel veel, zo'n beetje al onze jeugd reist komend weekend af naar Hoek van Holland, waar een groot jeugdbeachrugbytoernooi wordt gehouden. En op maandag hebben we in Purmerend ons rugbystratentoernooi, het belooft topweer te worden met topteams en toprugby. Een mooie gelegenheid om elkaar een goede vakantie te wensen.

Dan de mededeling dat het eerder aangekondigde beachrugbytoernooi op de Koemarkt niet door gaat, de dag erop vertrekken wel al een grote hoeveelheid Waterlanders richting Ameland, waar we met 4 teams (2 senioren, 1 dames en 1 veteranenteam) gaan strijden om de prijzen en de gezelligheid. Ik neem aan dat iedereen zich al heeft ingeschreven cq betaald zo niet, deze week!

Rek Num: NL65 ABWA 0439279992 Prijs overnachting: € 16,00 Prijs BBQ: € 13,00 http://www.rugbyclubwaterland.nl/inschrijving-ameland-2014/

En dan is het vakantie, ik wens iedereen een mooie, fijne, sportieve en droge vakantie en we zien elkaar weer eind juli dan wel begin augustus om het BBQ vet eraf te trainen. En voor alle leden, wens je de lidmaatschap om te zetten of te beëindigen (liever niet natuurlijk), doe dat voor 1 juni. En als je deze weekmail niet meer wenst te ontvangen, mail me dat dan, anders gewoon tot volgend seizoen.

Fijne laatste rugbydagen en daarna een hele fijne vakantie,
Hans
Speciaal omdat Hans bij het verspreiden van deze weekmail jarig is!

Weekprogramma (week 23, 24 en 25)

zaterdag 7 juni (bestuursafgevaardige: nvt)
10.00 uur: Beachrugbytoernooi Hoek van Holland (TB vertrekt om 08:00 uur)
10.00 uur: Beachrugbytoernooi Hoek van Holland (Mini's vertrekken om 08:00 uur, tentje mee)