Na vijf weken weer een wedstrijd gespeeld tegen RC Eemland in Amersfoort met prachtig weer! In de kleedkamer hing al een positieve sfeer. Na het omkleden liepen we meteen het veld op voor de warming up.

Tijdens de wedstrijd begon Waterland met de bal Waterland liep sterk op. We maakten onze tackles en spraken goed met elkaar. Vanuit de lijn vielen we goed aan. Zo scoorde Bas ook de eerste try van de wedstrijd. En zo gingen we door Eemland had veel bal bezit maar dat hield ons niet tegen. Als Waterland de bal had maakte we er ook wat moois van. Zo ook één van de trys van Jerzy vanuit de line-out en een try van de Alkmaarse winger Kay. Waterland heeft er weer een goeie pot van gemaakt samen met Alkmaar. De eindstand was 3 – 36 voor Waterland!

Zaid