Vrijdag 17 februari is er een spelregelavond op de club. Iedereen die meer van de spelregels wil weten is van harte welkom. Zo wordt er aandacht besteed aan de basis regels zoals buitenspel in rucks en mauls. De avond wordt georganiseerd voor de 2e jaars mini’s tot aan de senioren.

vrijdag 17 februari. (Als het een succes is dan doen we het nog een keer)

Tijdstip Doelgroep Onderwerp
19:00 – 19:45 Cubs/Junioren/2e jrs mini’s Buitenspel
20:00 – 21:00 Senioren met weinig ervaring Basis regels zoals buitenspel in rucks en mauls
21:00 – 22:00 Senioren met veel ervaring Regels voor gevorderden oa Tackle en wat kunnen we in de Ereklasse verwachten

Cubs/Junioren/2 jaars Mini’s
De cubs en junioren wisselen elkaar af omdat de groep anders te groot wordt. De 2e jaars mini’s kunnen bij de cubs mee kijken.

Senioren
Het eerste en het tweede team traint voor de spelregelavond (van 20:00 tot 21:00). Het derde en de dames trainen na de spelregelavond (van 21:00 tot 22:00)

TBM
We willen voor de TBM op een zaterdag (of zondag) een spelregel / trainingsdag organiseren.

Volgt later wellicht meer over…

Ouders
Ouders (ook van TBM’ers) die meer van de regels willen weten zijn van harte welkom om aan te schuiven bij ieder van de onderwerpen.

De spelregelavond zal worden ondersteund met beelden op het grote scherm.

Inschrijflijsten
Als je nog meer over de regels wil weten dan hangen er inschrijflijsten op de club. De cursussen worden op een nader te bepalen moment bij genoeg animo op de club gegeven.