Met nog 12 wedstrijden te gaan, loopt niet alleen in Japan maar ook in Purmerend de spanning op. En het kan zo maar dat de laatste wedstrijd, Japan – Schotland de uiteindelijke beslissing brengt wie met de tussenprijs en eeuwige roem naar huis mag. Download hier de stand per 7 oktober 2019.

Daarna volgen direct de eerste punten voor de eindrangschikking per poule, dit zal voor grotere verschillen zorgen. Twee landen omgedraaid en weg punten. En verder, voor de goede orde, de bonusvragen tellen alleen mee voor het puntentotaal op het eind.

Nu nog even de prijsverdeling, we hebben in tegenstelling tot de vorige Worldcup pool, de 50 deelnemers niet gehaald en dus worden er slechts 4 prijzen uitgekeerd, in de verhouding 40%/30%/20%/10%afgerond komt dat neer, van een totaal prijzengeld van € 205,00 – € 10,00 op:
1e prijs: € 80,00
2e prijs: € 60,00
3e prijs: € 37,50
4e prijs: € 17,50

Verder heeft vriend Maarten nog een paar fraaie overzichten gemaakt van de voorspelde poulewinnaars:

Momenteel voeren Japan (A), Nieuw-Zeeland (B), Engeland (C) en Australië (D) de poules nog aan.

Wederom succes met je pool en uiteraard nog meer met de soms fantastische wedstrijden.

Hans Le Noble