Morgen (zaterdag) is het alweer zover, de vierde editie van het jaarlijkse Rugby Club Waterland Gala. Afgelopen week zijn de nominaties bekend gemaakt, dit zijn ze nog eens op een rijtje.

Speler van het jaar: Michael Sparks, Andrejs Aleksandrovs, Erik Blokland en Michael Flierman. Speelstervan het jaar: Anne Striedelmeijer, Inger Jongerius en Amber Laan. Meest waardevolle speler van het jaar: Maaike Loth, Reinier de Boer, Maarten Rabelink en Sander de Miranda. Supporter van het jaar: Brigitte Kaniz, Harrie Oudekerk en Els Oudekerk.

Ook kunnen we vermelde dat het dit jaar weer gelukt is om een live band te regelen om het Gala feest helemaal compleet te maken. We hopen dan ook om iedereen te verwelkomen vanaf 20:00 uur in je mooiste outfit op het Rugby Club Waterland Gala op 28 april 2012.