De trimclub van Rugby Club Waterland draagt sinds kort een nieuwe naam: RCW Bootcamp. Maar niet alleen de naam (inclusief eigen logo)  is aangepast, ook het aantal keer dat de deelnemers zich wekelijks in het zweet werken. Want sinds vandaag zal naast de dinsdag ook op de donderdag getraind worden op kracht, conditie en coördinatie. De trainingstijden op donderdag zijn het zelfde als op de dinsdag, dus van 19:00 tot 20:00 uur.

De gevarieerde samenstelling van de deelnemers aan RCW Bootcamp maakt het extra leuk om met elkaar te trainen. Onder leiding van een vaste trainer wordt er gewerkt met beperkte middelen, maar met heel veel variatie en creativiteit. Met behulp van looptraining, training eigen lichaamsgewicht en coördinatie training werk je aan een fit lichaam. En iedereen kan meedoen, ongeacht leeftijd, geslacht of fysieke gesteldheid! Een keer proberen? Geen probleem, het is altijd mogelijk om een keer gratis mee te trainen. Aanmelden kan via bootcamp@rugbyclubwaterland.nl.

Meer informatie kun je op de speciale RCW Bootcamp pagina vinden.