Beste Waterlanders, ouders en supporters,

Naar mate het seizoen vordert lijken de Waterlandse prestaties alleen maar toe te nemen. De junioren wonnen hun belangrijke wedstrijd tegen de nummer 2, zodat de plate finale met rasse schreden nabij komt. En onze senioren waren in Leiden heel dichtbij een enorme stunt door bijna LRC DIOK te verslaan. Nog 1 (van de 3) wedstrijd winnen en ook zij spelen in de plate finale. Op zondag speelden onze TBM hun wedstrijdjes in Zaandijk en moesten wel ons Colts cluster het hoofd buigen tegen het zeer sterke district West. Maar ook hier gloort een finale plaats. En de dames zijn toch nog, zonder te spelen 2e geworden in de degradatiepoel, zonder meer een prima prestatie voor de debutant. En de Rugby Experience Day was met ruim 50 deelnemertjes een groot succes.

Het paas weekend staat traditiegetrouw in het kader van buitenlandse wedstrijden. Onze TBM doet mee aan het Domcitytoernooi in Utrecht, onze cubs ontvangen de Britse Queen Elizabeth School uit Barnet en de junioren ontvangen daarna het eveneens Britse Evesham RFC U16. En verder gaan onze senioren vrijdagochtend heeeeel vroeg naar Edinburgh om te sparren tegen het Schotse Forrester RFC, terwijl onze dames wat later vertrekken naar Gent voor deelname van het grote Gent Easter rugbytoernooi (70 teams) Allen veel (sportief) rugbyplezier.

Het programma (week 14)

vrijdag 3 april (bestuursafgevaardige: nvt)
03.00 uur: Verzamelen Senioren Tour (komen uitzwaaien mag, allen wel op tijd binnen)
xx:xx uur: Verzamelen Dames Tour (ook zij op tijd binnen zijn...)
20.15 uur: 3e team training (ondanks Tour gaat deze gewoon door)

zaterdag 4 april (bestuursafgevaardige: Manfred?)
14:15 uur: Utrechtse RC - RC Waterland (TBM naar Utrecht, vz 12.30 uur)
12.00 uur: RC Waterland - Queen Elizabeth School U14 (cubs thuis, vz. 11.00 uur)
13.00 uur: RC Waterland - Evesham RFC U16 (junioren thuis, vz. 12.00 uur)
10.40 uur: RC Waterland - Red Zones (Ch, 1e dameswedstrijd in Gent, vz 10.00 uur)