Tot 25 oktober kun je weer stemmen in de Rabobank Clubsupport Campagne. Als je lid bent van Rabobank Waterland en Omstreken kun je je stem uitbrengen voor de club die je een warm hart toedraagt. Dat is toch zeker Rugby Club Waterland? Heb je familieleden, vrienden of kennissen die lid zijn van Rabobank Waterland en Omstreken, moedig hen dan ook aan om op Rugby Club Waterland te stemmen! Je kunt stemmen via de Rabo App of als je bent ingelogd op de Rabo website. Ga naar het overzicht van deelnemende clubs, selecteer Rugbyclub Waterland en stemmen maar!

Met Rabo ClubSupport bied de Rabobank kennis en financiële ondersteuning aan clubs en verenigingen. Om ze sterker te maken, voor nu en in de toekomst. Kortom: jouw stem is geld waard. Want jij als lid bepaald namelijk welke club een financiële ondersteuning ontvangt.