Vorige week konden ook onze bootcampers weer het veld op (dinsdag en donderdag van 20:45 tot 21:45 uur) vanaf vandaag gaat ook de Life Goals Bootcamp weer beginnen! Rugby Club Waterland organiseert deze bootcamp samen met Life Goals Purmerend en is speciaal bedoeld voor Purmerenders van 18+ die ondersteuning nodig hebben op meerdere leefgebieden. Voor hen kan sporten/bewegen en elkaar ontmoeten in een veilig sportklimaat het vonkje zijn om weer in beweging te komen.

Maatschappelijk sportcoach Dennis Bus verzorgd de wekelijkse Life Goals Bootcamp bij Rugby Club Waterland: “We hebben sinds half maart niet meer met deze jongeren kunnen trainen. Echt een groot gemis! Niet eens zozeer wat betreft het sportieve gedeelde, voor deze Life Goals bootcampers is de training ook echt een sociaal ding. Het is natuurlijk fijn om elkaar vanaf vanavond weer wekelijks te zien, uiteraard gaan we wel weer flink aan de bak!”

De Life Goals Bootcamp is vanwege de coronamaatregelen voorlopig op alle woensdagen van 18:15 en 19:15 uur. Uiteraard worden de trainingen gegeven conform de noodverordening van de gemeente Purmerend.