2021 was een bewogen jaar. Of beter gezegd er werd met vlagen bewogen. Dat wil niet zeggen dat er weinig gebeurd is. De constante veranderingen vragen veel flexibiliteit van ons als club, leden en natuurlijk alle vrijwilligers. We willen daarom ten eerste iedere vrijwilliger die zich heeft ingezet in 2021 onwijs bedanken. Zonder vrijwilligers kunnen we sowieso onze mooie sport niet beoefenen.

Gelukkig kende 2021 ook een boel hoogtepunten. Zomaar een greep:

• Onze prachtige nieuwe gebouw konden we openen. En niet zomaar openen. We maakten er een mega feestdag van. Er was zelfs een heus Waterland Museum.
  • Onze dames namen een eenzame positie in de top van de Ereklasse. Nu al een top prestatie!
  • Onze heren ging misschien wel met de jongste senioren groep ooit heldhaftig van start in de eerste klasse (respect voor de jongens die hier hun mannetje staan).
  • Onze jeugd ging weer op jeugdtour. Hier zijn ongetwijfeld vrienden voor het leven gemaakt.
  • De zeer professionele kleedkamers voor de senioren werden afgemaakt met lockers en al.
  • Onze eigen Inger Jongerius mocht weer aantreden in het Nederlands team.
  • Onze bootcamp groep rondde de eerste 5-daagse af en groeide nog groter (in aantallen en spiermassa).
  • Onze nieuwe vrienden van Aussie Rules en de Purmerend Barbarians voelen zich al helemaal thuis.
  • Onze jeugd ging druk aan de slag met de verkoop van loten voor de Grote Club Actie en haalden wederom een mooi bedrag op.

2021 was niet alleen maar rozengeur en maneschijn. Zo hadden wij als (nieuw) bestuur dit woordje graag gedaan onder het genot van een drankje op de nieuwjaarsreceptie. Ook in 2022 is het niet mogelijk om samen een drankje in onze prachtige kantine te nuttigen. Nog even geduld. Met de komst van de nieuwe evenementen commissie weten we zeker dat er in 2022 nog meerdere knalfeesten komen.

In de afgelopen week is de kerstkaart al bij velen op de mat gevallen. Mocht je deze gemist hebben, check dan ook graag je adresgegevens bij onze ledenadministratie (leden@rugbyclubwaterland.nl).

FIJNE FEESTDAGEN EN PROOST OP EEN 2022 VOL MET RUGBY!