Onze vereniging is op zoek naar een nieuw hoofd kantine commissie (KC). Na overleg met de huidige hoofd KC Jacqueline Jonk en Barry Kalkwarf is er besloten om vanaf het nieuwe jaar een nieuw hoofd KC te vinden. Je kunt je aanmelden voor deze rol t/m 31 december 2021.

Wat je gaat doen
De belangrijkste taak is dat je zorgt dat de kantine goed functioneert. Je bent als hoofd KC onderdeel van het groot bestuur en daarmee ieder kwartaal aanwezig bij bestuursvergaderingen.
Je bent iemand die regelmatig aanwezig is op de club als gezicht van de KC. Je weet mensen te enthousiasmeren om achter de bar te staan en een gezellige, veilige en gezonde sportkantine neer te zetten.
Tenslotte is de kantine voor een groot gedeelte verantwoordelijk voor de inkomsten van onze club. Je bent dus ook bezig met het draaien aan de juiste knoppen om de omzet (en winst) van de kantine te verhogen.

Kerntaken

• Aanspreekpunt voor de kantine
  • Aansturen van taken binnen de KC (schoonmaak kantine, inkoop, barroosters)
  • Afspraken / contact met externe zoals leveranciers
  • Winstgevende kantine draaien
  • Versterken en verbinden van mensen aan de KC
  • Flexibiliteit tijdens snel veranderende omstandigheden (covid etc.)

Profiel

• Horeca-ervaring
  • Een echte clubman/vrouw. Kent veel mensen binnen de club
  • Commercieel inzicht
  • Hoog verantwoordelijkheidsgevoel

Wat je ervoor terug krijgt
Uiteraard krijg je onwijs veel gezellige avonden terug voor het invullen van deze leuke rol. Verder heb je de vrijheid om de kantine in te vullen zoals jij wilt (binnen de gestelde kaders van het bestuur). Ook is het een rol waarbij je ervaring kunt opdoen in een leidinggevende positie. Kortom, veel uitdaging en plezier.

Aanmelden
Je kunt je t/m 31 december 2021 aanmelden voor deze rol bij voorzitter, en eindverantwoordelijk voor de KC, Jelle Hofman (jellehofman@rugbyclubwaterland.nl).