De werkgroep arbitrage heeft een gevarieerde workshop voor de leden van RC Waterland samengesteld. We nodigen u van harte uit om deze workshop bij te wonen, waar praktijk en theorie worden afgewisseld. De workshop zal onder meer geleid worden door een topper uit eigen huis: Darron Wadey.

We nodigen iedereen uit om op vrijdag 11 september 2015 om 19:30 uur omgekleed in sportkleding aanwezig te zijn op de eerste arbitragebijeenkomst van het seizoen 2015 / 2016 op de speellocatie van Rugby Club Waterland.

Tijdens deze ​workshop  komen de volgende onderwerpen ter sprake:

• Wedstrijdvoorbereiding​, wat doet de ref nou eigenlijk voor de wedstrijd?​
  • Spelsituaties nabootsen samen met onze topscheidsrechter Darron Wadey
  • Nieuwe World Rugby regels (een update)​
  • Invullen van het nieuwe digitale wedstrijdformulier
  • Deelname aan Introductie of vervolgopleidingen voor scheidsrechters​, carrièremogelijkheden van de ref​

Mis de eerste officiële workshop arbitrage van RC Waterland niet!

Daarna dagen we natuurlijk de spelers van het derde team uit voor een songcontest.

Heb je interesse deel te nemen aan deze workshop? Meld je dan alsjeblieft vooraf aan bij Arjan Konijn, of door het grijze invulformulier in te vullen.

Met ovale groet, werkgroep arbitrage
(Darron Wadey, Eric Voet, Thomas Termeulen, Arjan Konijn)

[contact-form-7 id="9728" title="Workshop arbitrage"]