Zaterdag 19 september was de aftrap van de grote clubactie, en wat voor aftrap. Geweldig zoals onze jeugdleden zich inzetten om veel loten te verkopen, en natuurlijk daardoor veel geld te sparen. Ik hoorde al fluisteren “van dat geld kan ik weer een nieuwe doos lego kopen”. Ook de senior leden zijn via hun teammanager weer op de hoogte gebracht dat zij via een gezamenlijke spaaractie weer een superlot kunnen aanschaffen, dus teammanager stuur je teamspelers een “tikkie”en met de grote aantallen spelers valt het wel mee om een superlot aan te schaffen.

Via de QR code op je boekje kun je nu via de sociale media makkelijker loten verkopen en dat is dan ook te zien op de verkoop tot en met 23 september dus eigenlijk al na 5 dagen. Er zijn tot op dat moment al 219 loten verkocht en dat is bijna 12% van het totaal. Ook al word je niet benaderd door onze jeugdleden en wil je als ondersteuner van onze club toch loten kopen dat kan via de QR code van onze club. Deze staat op de site.

Als organisator van de grote clubactie ben ik nu al blij en hoop dat ieder jeugdlid die nog niet in staat is geweest om loten te verkopen enthousiast is geworden om ook zijn beste beentje voor te zetten en er mede voor zorgt dat we meer ophalen als vorig jaar. Allemaal weer succes komende week met de koop en of verkoop van de loten en volgende week weer een nieuwe update.

Hans Spaan