Toen de heren van RC Waterland 2 op 8 maart 2020 na een 59-34 overwinning op AAC/Hawks/AMC 2 van het veld stapten had niemand kunnen bedenken dat het lange tijd de laatste rugbywedstrijd in Purmerend zou zijn. Maar liefst 202 dagen was het door de coronacrisis wachten, maar eindelijk kwam vandaag het rood/wit/blauw van RC Waterland weer thuis in actie. De Turven en Benjamins zorgden met een thuistoernooi voor de kick-off, daarna speelden de Cubs een oefenwedstrijd tegen AAC. De foto’s van die wedstrijd kan je hieronder vinden.

Door de oplopende Corona besmettingen in Nederland blijft het natuurlijk de vraag hoe dit rugbyseizoen er uit zal komen zien. Laten we hopen dat er nog veel thuiswedstrijden in goede gezondheid zullen volgen!

Wedstrijdfoto’s Cubs: RC Waterland – AAC (foto’s Maarten Rabelink)