Het kan de volgers van Noord Hollands nieuws al bijna niet ontgaan zijn (NHD, RTV Purmerend, Dichtbij en RTV-NH). Gisteravond hebben drie spelers van de Colts in onze kleedkamers een jonge dief op heterdaad betrapt. De dief is daarna door spelers van de Senioren staande gehouden waarna ook de politie gebeld. Ondertussen werd onder een auto op de parkeerplaats enkele uit de kleedkamer verdwenen telefoons en portemonnees gevonden. De jongen is vervolgens, zonder even kennis gemaakt te hebben met een rugbytackle, keurig overgedragen aan de Purmerendse politie.

Natuurlijk is het de bedoeling dat je met je poten van andermans spullen af blijft, helaas hebben we gisteren opnieuw ondervonden dat dit niet voor iedereen logisch is. Het is niet de eerste, en helaas zeker niet de laatste keer dat onbevoegden ‘winkelen’ in onze kleedkamers. Daarom opnieuw een oproep aan alle leden (en spelers van bezoekende clubs): laat waardevolle spullen thuis, of laat ze achter bij de bar!