Op vrijdag 13 februari wordt bij Rugby Club Waterland het Stef Stuntpiloot Kampioenschap gehouden. De aanvang is om 19:30 uur en om 20.00 uur zal het toernooi echt beginnen. Spelers van het derde team die deze avond gewoon zullen trainen: Geen paniek, jullie kunnen vanaf 21:15 uur instromen. Je kunt je inschrijven (lijst hangt aan het prikbord) in teams van twee personen. Kosten zijn 5 euro per team.

Betalen kan bij Lara van der Linden op dinsdagen tussen 19:15 – 19:45 en 21:45 – 22:15 uur. Of spreek haar even aan als je haar tegen komt. Als je niet betaald betekent dat geen deelname aan het toernooi. Na 3 februari zullen dan andere deelnemers worden gezocht.

Wees er snel bij, er kunnen maar 20 teams meespelen! Voor meer informatie: evenementen@rugbyclubwaterland.nl

Stef 3 feb RCW