Op 1 februari 2020 begint de nieuwe Six Nations. Alle wedstrijden zullen bij ons worden vertoond op groot scherm. Op de zaterdagen zal er tevens een heerlijke maaltijdsoep met stokbrood worden geserveerd door de Mama’s. De opbrengsten daarvan zijn wederom voor de inrichting van ons nieuwe clubhuis. Voor deze soep wordt een vergoeding gevraagd van 5 euro. Natuurlijk is bij ieder weekend een andere soep te verwachten.

Programma van de Six Nations is:
1 februari 15.15 uur Wales – Italië 17.45 uur Ierland – Schotland
2 februari 16.00 uur Frankrijk – Engeland

8 februari 15.15 uur Ierland – Wales 17.45 uur Schotland – Engeland
9 februari 16.00 uur Frankrijk – Italië

22 februari 15.15 uur Italië- Schotland 17.45 uur Wales – Frankrijk
23 februari 16.00 uur Engeland – Ierland

7 maart 15.15 uur Ierland – Italië 17.45 uur Engeland – Wales
8 maart 16.00 uur Schotland – Frankrijk

14 maart 15.15 uur Wales – Schotland
Italië – Engeland
Frankrijk – Ierland

Graag opgeven voor de maaltijdsoep via de intekenlijst op de club of via het evenement op de facebookpagina van RCW. Kom je kijken en heb je na de soep nog trek we gaan afwisselend nog een snack maken per wedstrijd. Kosten voor deze snack worden op de dag zelf bekend.

Verder zijn we bezig om op de laatste zaterdag een pubquiz te houden. Ook hier volgt in de volgende weekmails verdere uitleg over. Maak alvast maar teams van 4 personen en schrijf je ook hiervoor in.

Namens de Evenementencommissie