De een zal het kunde noemen, de ander geluk en er zijn zelfs deelnemers die over een complot theorie spreken, maar de feiten wijzen beide organisatoren aan als gedeelde winnaars van de tussenprijs van €10,00. Heren gefeliciteerd, jullie verdienen het…

En voor jullie informatie, onze pool heeft uiteraard de regels van RWC gevolgd, t.a.v. de toegekende punten van de afgelast wedstrijden. En verder hebben wij als organisatie helemaal geen punten toegekend aan de afgelaste wedstrijden (wat overigens ook geen invloed zou hebben gehad op de poule uitslag). Check de stand na de poulewedstrijden en na de poulestanden hier.

Maar dan komen de punten van de rangorde per poule erbij en krijgen we opeens een heel ander beeld. De grootste stap maakt Roland de Mooij, waarbij hij van de 30e plaats oprukt naar de 3e plaats. En onze Napoleon neemt voorlopig de eerste plaats over, op de voet gevolgd door de brillenkoning. Ja, er is nog veel mogelijk, nu gaat het om de grote knikkers. Na komend weekend (alles is uiteraard weer te volgen in onze kantine, al dan niet met een lekker ontbijtje) zullen de eerste grote afvallers bekend zijn, zowel in Japan als bij Waterland (gaat Zuid Afrika voor de 2e keer onderuit tegen Japan?).

Volgende week nog eenmaal een tussenstand en dan volgt de einduitslag op 3 november.

Nog veel kijkplezier,
Maarten en Hans