Afgelopen januari is Alfonso zijn avontuur in Nederland gestart. Hij is naar Nederland gekomen voor een uitwisseling via het High School Holland programma van Travel Active. De Uruguayaanse scholier volgt momenteel lessen aan het Da Vinci College in Purmerend en traint sinds enkele weken mee bij Rugby Club Waterland.

Alfonso
De 18-jarige Alfonso uit Uruguay is een sportieve en sociale jongen. Sporten is een van zijn favoriete bezigheden, zo speelt hij al 8 jaar rugby en vindt hij het leuk om te boxen en met vrienden te voetballen. Alfonso vindt het leuk om buiten te zijn, in vakanties gaat hij graag kamperen of vissen. In zijn vrije tijd leest Alfonso graag of kijkt hij een film of een sportwedstrijd. Daarnaast kan Alfonso niet wachten om zijn avontuur in Nederland voort te zetten: “Ik zie mijn uitwisseling als een kans om uit mijn comfort zone te stappen. Ik kan niet wachten om jullie te ontmoeten en de Nederlandse cultuur verder te verkennen!". Leer Alfonso beter kennen! Bekijk zijn profiel op de website van Travel Active.

Alfonso is geplaatst bij een gastgezin in Edam waar hij de eerste paar maanden van zijn uitwisseling kon doorbrengen. Het huidige gastgezin heeft al van te voren aangegeven dat zij hem slechts tot eind juni in huis kunnen hebben.

Meer informatie?
Wil je Alfonso een warm thuis bieden? Neem dan zo spoedig mogelijk contact op met het High School Holland team via 085 2224810 of highschoolholland@travelactive.org
Op www.travelactive.nl/high-school-holland vindt je meer informatie over het worden van gastgezin!