Als Rabobankklant kan je je betrokkenheid kenbaar maken door lid te worden. Bij diverse onderwerpen worden leden gevraagd mee te denken of mee te beslissen over de bank en hun inzet voor de samenleving. Lid zijn van de Rabobank levert je ook aantrekkelijke voordelen op. In iedere uitgave van het blad Dichterbij dat je gratis wordt toegezonden, vind je speciale ledenaanbiedingen.

Waterland doet mee aan de Clubkas campagne van de bank. In deze campagne stemmen leden (18+) op hun favoriete club. Voor de deelnemende clubs is in totaal € 100.000,= beschikbaar. Dit bedrag wordt verdeeld naar rato van het aantal uitgebrachte stemmen; de club met de meeste stemmen krijgt het meeste geld.

Als je vóór 1 april lid bent, kan je meestemmen en onze leden gaan natuurlijk collectief op Waterland stemmen. Zorg er voor dat je lid wordt (of blijft) en stem mee.

Hoe kan je Rabobanklid worden? Kijk op rabobank.nl/particulieren/leden