Dinsdag 4 augustus 2020 staat de eerste training van de Heren (18+) op het programma onder leiding van Lammert Ruiter. Ruiter is dit nieuwe seizoen de hoofdtrainer van de heren van Rugby Club Waterland. Hij speelde in Nederland als rugbyer o.a. voor RC Eemland en AAC maar was op semi-prof niveau ook in Engeland actief. Als trainer stond hij eerder bij o.a. RC The Pickwick Players, RC Eemland en Castricumse RC op het rugbyveld.

De heren en Colts trainen vanaf deze week weer op de dinsdag- en donderdagen en starten altijd om 20.00 uur. Ondanks de vakantietijd hopen we op een grote opkomst van de spelende heren en Colts om de nieuwe trainer een warm welkom te geven. De Dames trainen vanaf deze week ook weer, op de dinsdag- en vrijdagen. Ook die trainingen, onder leiding van Eric Voet, beginnen om 20.00 uur.

Man/vrouw en 16 jaar of ouder? En wil je rugby ook graag ontdekken? Je bent van harte welkom om een aantal keer gratis mee te komen trainen. Vragen over de trainingen? Mail dan operationeel@rugbyclubwaterland.nl.

Foto: turn-over.nl