De vereniging Supporters van Waterland probeert sinds 2008 Rugby Club Waterland te steunen door middel van bijdragen of volledige financiering van goederen. Zo werd bijvoorbeeld voor in het clubgebouw het meubilair, de muziek- en beeld installatie aangeschaft en werden er jeugdclinics in en rond Purmerend mogelijk gemaakt. Deze week heeft Supporters van Waterland twee ‘beachvlaggen’ voor de rugbyclub aangeschaft. De Rugby Club Waterland vlaggen met daarop onze zeemeermin zal door de rugbyclub (met meegeleverde grondboor) voornamelijk ingezet wordt bij jeugdclinics op locatie. Met deze metershoge vlaggen kan niemand meer ontgaan welke club de clinic geeft! Waarschijnlijk zul je de vlaggen ook geregeld bij wedstrijden zien wapperen!

Meer informatie over Supporters van Waterland kun je hier vinden.