Ja hoor, ook dit jaar gaan we Kerstklaverjassen en wel op woensdag 21 december. De kantine gaat open om 19.00 uur en de eerste kaarten worden om 20.00 uur geschut en gedeeld. De inschrijving is dit jaar weer mogelijk op het formulier wat in de kantine hangt.

Het inschrijfgeld en ook de aankopen van de lootjes voor de tombola graag contant afrekenen. De drankjes kunnen wel worden afgerekend via pinbetalingen. Het inschrijfgeld ook dit jaar 3 euro 50. De lootjes zijn 1 euro per stuk.

Deze avond gaat door bij een minimale inschrijving van 20 personen. Deelname is mogelijk voor leden van de rugbyclub en hun introducees. Kom jij ook schrijf je dan in op het formulier in de kantine en ga genieten van een gezellige
avond. Ook kun je je inschrijven door een mailtje te sturen naar j.spaan2@chello.nl

Namens de organisatie,

Hans N en Hans S