Hoe werkt een superlot en hoe te bestellen?

Een superlot is eigenlijk bestemd voor mensen die een eigen bedrijf hebben. Het zijn vijftig loten die in een keer afgenomen worden. De kosten zijn 150 euro. Deze loten kunnen gekocht worden op naam van een loten verkoper(lees jeugdlid). Het bedrijf sponsort dan de club en dit bedrag is dan ook aftrekbaar van de belasting. De club regelt dat u daarvoor een juiste formulier krijgt.

Je kunt het superlot afnemen via Hans Spaan en Erna Kalkwerf. Een van beide is op dinsdag en donderdag op de club dus kom gerust langs ook als je nog vragen hebt. Het bedrag wordt via eenmalige machtiging van uw rekening
afgeschreven. Op dit afschrift staan ook uw lotnummers.

De opbrengst van de grote clubactie gaat in zijn geheel naar onze jeugdafdeling die daar weer leuke projecten voor heeft. Dit jaar is dat onder meer aanschaf van trainingspullen. De actie van de grote club actie duurt nog tot 18 november 2022.
Wij hopen dat nog een aantal ouders van onze jeugdleden met een eigen bedrijf deze actie ondersteunen en overgaan tot aanschaf van een superlot alvast namens onze jeugdafdeling bedankt.

Erna en Hans